AtikahZamzuri
Atikah.
The Typewritter


Shout It Loud

Notice me if you're done follow mine . I'll follow you back. No harsh word[s] yaa?


Music Box


Be My Follower[s]


Space.
Monday, 1 June 2015 | 8:33 pm | 0 comments
Bismillahirahmanirahim.
Assalamualaikum. Selamat malam. Dah lama rasanya tinggalkan blog cakcak ni, sekarang baru teringin nak kembali aktif hehehe. Dari tahun lepas dah rasa nak aktif semula, tapi tu lah kalau rasa malas tu menebal dalam diri, alasan sibuk, tak ada masa akan jadi sebab utama kenapa biarkan blog seperti tak bertuan hahaha.
Tapi, pagi tadi rasa macam bersemangat lebih nak log in blog, nasib kali ni tak lupa email dengan password macam selalu hahaha. Dengan semangat yang menebal dalam diri untuk kembali bergelar seorang blogger semula, habis dipadamnya entries yang lelama. Ya la, tahun baru kenalah semua baru, ya dak? Lagipun entries yang dulu, banyak sangat yang sedih. Alamak. Masa baca tadi pun rasa macam "aku ka yang taip ni, kenapa sedih sampai meleleh air hidung sangat" hahaha.
Sebab nak aktif semula menaip harini bukan apa sebab harini kan 1st June which is my favourite month sebabtu yang nekad sangat ni hehehe ❤
Tak ada apa pun yang nak dikongsikan buat masa sekarang. Sekadar untuk adakan sesi panaskan otak sebab dah lama tak buat karangan dan biasakan jari menaip pepanjang, ya la siapa suruh tinggalkan blog ni lelama kan? Hahaha.
Kepada followers saya yang masih setia menjadi follower blog ni, saya ucapkan terima kasih walaupun blog ni lama tak ber-update dan saya tau anda pun tak sedar ketiadaan saya pun sebenarnya hahaha. Buat masa sekarang, hanya setakat ini yang mampu saya katakan. Jumpa di lain kali pulak, insyaAllah jika ada masa. Sekian.


| Newer Post